+48 537 58 69 Opłata i Dostawa

Pytania i odpowiedzi

1. EDP, EDT i EDC – na czym polega różnica?

Jest to skrót, informujący o zawartości olejków zapachowych. 

EDP - Woda perfumowana

8-15 % stężenia olejków w 90 % alkoholu,

EDT Woda toaletowa

4-10 % olejków rozcieńczonych w 60-85% alkoholu,

EDC Woda kolońska

3-5 % zawartości olejków w 70-80 % alkoholu,

2. Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Prosimy o zapoznanie się z polityką zwrotów zanim przystąpią Państwo do zakupów. Informacje dotyczące zwrotów są zawarte w zakładce «zwroty i reklamacje».

3. Czy zamówienia można składać w dowolnym terminie?

 Tak, zamówienia złożone w weekend zostają przesyłane do weryfikacji w pierwszym dniu roboczym. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w dni robocze.

4. Otrzymałem uszkodzony towar, co mam zrobić?

Żeby uniknąć kłopotliwych sytuacji takiego typu, zachęcamy do ubezpieczenia przesyłki podczas składania zamówienia. Prosimy również o poinformowanie o ewentualnym uszkodzeniu w wiadomości mailowej. Załączenie zdjęć usprawni proces załatwienia reklamacji.

5. Czy sprzedawane produkty są oryginalne?

Tak, każdy produkt jest poświadczony certyfikatem unijnym wybranej marki. Sklep starannie weryfikuje dostawców w UE by zapewnić jak najlepszą obsługę klientom. Zadowolenie z jakości jest priorytetem www.e-parfum.pl.

6. Dlaczego jest przecena?

Działając na rynku od dłuższego czasu, udało się nam zdobyć niezbędne doświadczenie w sprzedaży. Dzięki dobrze zorganizowanej sieci sprzedaży w UE możemy generować korzystne ceny. Jeżeli wyprzedaż ma miejsce w którymś kraju europejskim, automatycznie odbieramy sygnał od naszego partnera i obniżamy cenę produktu. Przeceny są sezonowe i przedświąteczne. 

7. Wysłano mi nie te perfumy. Gdzie mam to zgłosić?

Przede wszystkim prosimy o wyrozumiałość w takiego typu sytuacjach. Prosimy o wiadomość e-mail ze zdjęciem omyłkowo wysłanego produktu. Następnie wybieramy wraz Państwem najbardziej alternatywne rozwiązanie problemu. 

8. Czy mogę prosić o zapakowanie na prezent?

Nie, nie mamy usługi pakowania na prezent. 

9. Nie podoba mi się zakupiony zapach, jest duszący.

Perfumeria internetowa nie posiada możliwości testowania zapachów przez klientów. Nie wysyłamy tez dodatkowych próbek. W takiej sytuacji nie ma możliwości zwrotu. Prosimy o przemyślenie zakupów. 

10. Czy istnieje system rabatowy dla stałych klientów?

Każdy klient ma prawo do dodatkowego rabatu lub upustu. Prosimy o kontakt w trybie indywidualnym. 

11. Jeśli towar jest wyprzedany, to oznacza, że nigdy już nie będzie dostępny?

Produkt wyprzedany oznacza brak dostępności w danym okresie. Zachęcamy do monitorowania strony w późniejszym terminie. 

12. Nie otrzymałem wiadomości z podsumowaniem zamówienia, co mam zrobić?

Zawsze wysyłane są wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia. Są one automatyczne i generowane przez system e-parfum. Prosimy sprawdzać też skrzynkę spam. Najczęstszym błędem jest niepoprawny adres mailowy klienta. 

14. Na jaki adres mam wysłać zwracane perfumy?

Zasady zwrotów są ściśle określone w zakładce «Zwroty i Reklamacje». Prosimy o niewysyłanie paczek na swój koszt, ponieważ nie będą odebrane bez specjalnego kodu.

15. Zamówiłem przesyłkę i wybrałem płatność on-line, jednak wolę zapłacić przy odbiorze, czy mogę?

Prosimy o wysłanie maila lub złożenia zamówienia ponownie. 

16. Czym są perfumy niszowe? 

Zapachy są tworzone na bazie najwyższej jakości olejków oraz trudno dostępnych składników. Są to edycje limitowane i nie są dostępne w każdej perfumerii stacjonarnej.

17. Nie mogłem odebrać przesyłki. Czy mogę prosić o ponowne wysłanie?

W sytuacji odmowy przyjęcia lub nieobecności pod wskazanym adresem nie ma możliwości ponownego nadania paczki. Sytem kurierski działa sprawnie i odnotowuje niewręczenie paczki w sposób określony w regulaminie przewoźnika. Ponownie paczek nie wysyłamy bez względu na okoliczności. Jeśli paczka jest opłacona, obowiązuje zwrot pieniędzy na konto klienta, nie wliczając poniesionych kosztów sklepu za zwrot przesyłki, lecz nie wcześniej niż paczka powróci do nadawcy.

18. Czy mogę zwrócić nieużywane perfumy po miesiącu, otrzymałem takie same na prezent?

W takiej sytuacji prawo do zwrotu traci ważność. Proszę pamietać by zgłosić chęć zwrotu do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

19. Nie mogę się dodzwonić na infolinie.

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 11.00-16.00. Konsultanci odbierają telefony zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Jeśli sprawa jest pilna, napisz wiadomość e-mail, skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń w późniejszym terminie. 

20. Co mogę zrobić by przyspieszyć termin wysłania?

Każde zamówienie jest wysyłane zgodnie z regulaminem. Jeżeli zamówienie jest pilne, prosimy o wysłanie wiadomości w tej sprawie. Nasz zespół postara się zrobić wszystko co w jego mocy, by Państwo odebrali paczkę jak najszybciej. Jednocześnie informujemy, że czasami przysyłki są opóźnione z różnych powodów. Prosimy o kontakt z nami, ponieważ każdy przypadek opóźnienia jest inny.

21. Czy konsultant dobiera zapach?

Konsultanci na infolinii są odpowiedzialni za przebieg transakcji. Swoją wiedzę bazują na zestawieniu rankingów zamawianych perfum. Konsultant nie ponosi odpowiedzialności za złe dobrany zapach, może jedynie zasugerować zgodnie z opiniami pozostałych klientów lecz sugestia nie jest w tym przypadku wiążąca. 

22. Potrzebuje przesyłkę na sobotę do godziny 12? Czy mogę odebrać przesyłkę w wyznaczonym terminie?

Firmy kurierskie takie jak DPD oraz InPost Paczkomaty zawsze wysyłają wiadomość na maila lub sms do klientów. Prosimy samodzielnie umawiać termin z kurierem na odbiór przesyłki lub przekierować do punktu. Każdy rejon ma inne terminy doręczenia. Nie ma możliwości zamówienia «kuriera na godzinę» u nas. Prosimy o kontakt tylko z firmą kurierską.

Prosimy o anulowanie przesyłki, jeśli Państwo nie są dostępni pod adresem dostawy, dzięki temu unikniemy niepotrzebnych opłat za przesyłkę. Wysyłki są realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku (nie dotyczy dni wolnych).