+48 537 58 69 Opłata i Dostawa

Regulamin

Regulamin

Przepisy wprowadzające.

 Zawarcie umowy. 

1. Zainteresowany ofertą klient zawiera umowę ze Sklepem na odległość za pośrednictwem platformy internetowej lub infolinii obsługi Klienta.

2. Jeżeli umowa sprzedaży została zawarta zdalnie, Klient jest zobowiązany do przestrzegania reguł umowy sprzedaży ze Sklepem.

3. Lista artykułów, zatwierdzonych w koszyku zakupów, zostaje doręczona zgodnie z polityką sprzedaży Sklepu. 

4. Sklep dostarcza towary wyłącznie na kwotę, która jest końcową kwotą w umowie sprzedaży.

5. Zamówienie uznaje się za złożone w momencie, gdy Klient zatwierdzi wybrane artykuły w koszyku i zleci realizacje zamówienia przyciskiem «złóż zamówienie». 

6. Każdy Klient bez wyjątku otrzymuje na skrzynkę pocztową informacje niezbędne dla prawidłowo wykonanego zlecenia (adres wysyłki, numer telefonu, imię i nazwisko Klienta, elektroniczna faktura zakupu). 

7. Klient podaje dane osobowe do wysyłki (Imię, telefon, adres mailowy, kod paczkomaty Inpost lub adres doręczenia) które są określone w Polityce Prywatności Sklepu. 

Rozwiązanie umowy bez podania przyczyny.

1. Zgodnie z prawem konsumenta, Klient ma możliwości zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni- zgodnie z Ustawą

o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej”, na przykład jeśli produkt został użyty w stopniu większym niż było to niezbędne dla oceny jakości produktu. 

2. Aby skorzystać z tego prawa, Klient powiadomią Sklep o decyzji o unieważnieniu umowy w okresie 14 dni kalendarzowych. Najwygodniejszym sposobem jest skontaktowanie ze Sklepem za pomocą wiadomości e-mail (info@e-parfum.pl) Można też skorzystać z formularza zgłoszeniowego, który można znaleźć tutaj https://e-parfum.pl/skontaktuj-si-z-nami

3. Jeżeli będą spełnione wszystkie warunki, Sklep zwraca całkowity koszt zakupu towarów wraz z kosztami przesyłki. Odstąpienie od umowy bez podawania powodu zwrotu jest rozpatrywane terminie ok. 3 dni roboczych w zależności od ilości zgłoszeń. W przypadku dodatkowych niejasności termin może się wydłużyć.  

4. Od momentu rozwiązania umowy Klient ma 30 dni na zwrot towarów za pośrednictwem InPost Paczkomaty (jest to okres ważności etykiety zwrotnej). Etykiety zwrotne do InPost paczkomaty należy wydrukować samodzielnie.

5. Należy pamiętać, że zgodnie z prawem, Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie walorów zarówno estetycznych jak i ilościowym otrzymanych artykułów kosmetycznych  z powodu jego zastosowania w inny sposób niż jest to konieczne do zapoznania się z właściwościami i funkcjonalnością produktu (na przykład, omyłkowo wysłany towar i zerwanie folii ochronnej przez klienta jeśli opakowanie definitywnie wskazuje inna nazwę, nie może stanowić podstawę do roszczeń). W tym przypadku Sklep może przekazać rekompensatę  jako zwrot części sumy od pełnej kwoty w postaci bonu rabatowego na kolejne zakupy.

6.. Jeżeli produkt będzie uszkodzony lub wadliwy, należy zgłosić niezwłocznie problem do Sklepu na adres info@e-parfum.pl

Reklamacje i zwroty.

1. Jeśli w trakcie dostawy firmą kurierską pojawiły się nieznaczące uszkodzenia podczas transportu, Sklep może uzgodnić wspólnie z Klientem odszkodowanie w formie kuponu podarunkowego. Jeśli powstała wada jest dla Klienta znacząca (dla przykładu zakup był przeznaczony na prezent), Klient może złożyć odstąpienie od umowy sprzedaży. Klient przestrzega terminu zgłoszenia w sposób samodzielny, a Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia po terminie usterek, które powstały podczas transportu. 

2. Sklep jest odpowiedzialny za wady towarów. Jeżeli Klient zauważy wadę należy skontaktować się ze Sklepem wysyłając zapytanie na adres mailowy Sklepu. 

3. Towary są uważane za wadliwe, jeśli nie mają standardowych lub deklarowanych właściwości, nie spełniają ustalonych wymagań lub nie były dostarczane w ustalonej ilości. Należy pamiętać, że zwiększona czułość lub reakcja alergiczna na dostarczone towary nie można uznać za wadę. Zdjęcia towarów w sklepie internetowym są ilustracyjne i nie są obowiązkowym obrazem właściwości towarów.

4. Klient w wiadomości mailowej lub w formularzu kontaktowym wskazuje rozwiązanie najbardziej korzystne według uznania, opisuje wadę lub korzysta z prawa odstąpienia od umowy. Klient nadaje przesyłki zwrotne wyłącznie z kodem zwrotu od Sklepu jako wysyłkę InPost.

5. Sklep poinformuje Klienta o postępach związanych z tokiem skargi, w szczególności w temacie doręczenia przesyłki zwrotnej na bieżąco. Termin rozpatrzenia skarg jest regulowany w przedziale 1-5 dni roboczych.

6. Sklep zawsze reaguje na skargę klienta. Okres przetwarzania skargi, w tym usunięcie wady, wymiana towaru na inny lub zwrot należności nigdy nie przekracza terminu 30 dni. Zazwyczaj sprawa toczy się zdecydowanie szybciej.

7. W przypadku uzasadnionej skargi Sklep kompensuje wszystkie koszty związane z wysyłką zwrotną towarów.

 Metody płatności i dostawa. 

1. Klient może wybrać dowolną metodę płatności i dostawy z opcji dostępnych na stronie Sklepu. Przed wysyłką zamówienia Sklep obowiązkowo poinformuje klienta o wybranej metodzie płatności i dostawie łącznie z podsumowaniem kosztów. Należy pamiętać by nie robić żadnych zamówień bez aktualnego adresu mailowego. Transakcje z klientami, którzy nie posiadają adresu mailowego, nie będę realizowane. Takiego typu sytuacje Klient zgłasza przez telefon. Konsultant ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia jeżeli wysyłka wiąże się z dodatkowymi utrudnieniami dla Sklepu.

2. Możliwe metody płatności i dostawy są opisane w sposób przejrzysty. Nie realizujemy wysyłki przez innych przewoźników niż te, które są wyszczególnione na stronie sklepu. 

FORMY PŁATNOŚCI:

BLIK

Przelewy online

Karty płatnicze

Apple Pay

Google Pay

Płatność przy odbiorze (pobranie)

FORMY DOSTAWY:

DPD

INPOST

3. Jeżeli z różnych powodów Klient nie odbierze paczki pobraniowej, Sklep zastrzega za sobą prawo do odmowy kolejnej wysyłki do Klienta.

4. Klient jest osobą w pełni świadoma i samodzielną by we własnym zakresie umówić się z kurierem po odbiór paczki. Przewoźnik zawsze podaje numer telefonu do kuriera w wiadomości mailowej w dniu doręczenia przesyłki. 

5. Dostawy do paczkomatów obejmują te same zasady co dostawa paczek kurierskich. Należy samodzielnie śledzić przesyłkę sugerując się komunikatami ze strony przewoźnika.

6. Termin dostawy obejmuje do 3 dni roboczych. W niektórych sytuacjach, takich jak np. okres przedświąteczny, termin może ulec wydłużeniu do tygodnia.

7. Sklep nie realizuje usługi doręczenia paczki na sobotę oraz na konkretną godzinę. Klient samodzielnie umawia dostawę z kurierem lub zmienia sposób dostawy do paczkomatu InPost.

Rabaty i promocje.

1. Sklep zapewnia Klientom różne bony rabatowe, bonusy dodatkowe i prezenty rzeczowe. Wykorzystanie bonusów regulują zasady indywidualne. O ile nie wskazano inaczej, każdy kupon rabatowy można użyć tylko raz. Tylko jeden kupon tego samego typu można zastosować do każdego zakupu. Rabaty się nie łączą, o ile nie zostało to ustalone indywidualnie. Jeśli koszt kuponu prezentowego przekracza koszt zakupu, niewykorzystana kwota nie podlega zwrotowi.

2. Ze względu na kończące się zapasy towarów objętych promocją, Sklep nie realizuje sprzedaży regularnej, a co za tym idzie nie wysyła próbek i testerów zapachów. Klient proszony jest o sprawdzenie zapachu w innej perfumerii lub skorzystać z opcji opisu konkretnego produktu. 

3. Konsultanci na infolinii nie mają obowiązku doboru zapachu i nie opisują składu, kolorystyki, formy opakowań i flakonów. 

Dodatkowe informacje.

1. Zgodnie z ustawą o legalnym handlu dopuszczonym do obrotu na terytorium UE, Sklep jest zobowiązany podać Klientowi niezbędną informacje o przebiegu transakcji. 

2. Sklep jest również zobowiązany do rejestracji sprzedaży online w organie podatkowym, w przypadku awarii technicznej - nie później niż 48 godzin. 

3. Wszystkie ceny towarów i usług zawierają podatek VAT, który jest ważny w momencie wysyłania zamówienia. 

4. Sklep wystawia faktury osobom prawnym po wcześniejszym uzgodnieniu.

5. Wysyłając zamówienie, Klient wyraża zgodę otrzymać potwierdzenie sprzedaży wyłącznie w formie elektronicznej.

6. Warunki współpracy handlowej są dostępne w innej zakładce.