+48 537 58 69 Opłata i Dostawa

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Sklep zwraca szczególną uwagę na termin 14 dni od daty doręczenia paczki, gdyż towar jest wystawiony w promocji wyprzedażowej i reklamacje maja zastosowanie na innych warunkach niż sprzedaż regularna. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nowe wady, zwłaszcza jeśli powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania. Produkty kosmetyczne, takie jak perfumy, gdzie termin ważności wynosi ponad 30 miesięcy zgodnie z prawem unijnym są wyłączone z obowiązku umieszczania daty ważności. 

Należy pamiętać, że uczulenia różnego rodzaju i każda reakcja alergiczna na zakupione towary nie mogą być klasyfikowane jako wada produktu. Wady towarów, dołączonych w formie prezentów oraz inne produkty, nie mające potwierdzenia zapłaty za towar nie mogą być uważane za podstawę do reklamacji. Zdjęcia na stronie mają przykładowy cel i nie są obowiązkowym odzwierciedleniem charakterystyk produktu (dla przykładu: opakowanie lub flakon mogą się różnić z powodów zmian producenta).

W przypadku wykrycia wady produktu Sklep może zgodzić się na rekompensatę poniesionych kosztów w formie kuponu podarunkowego do wykorzystania na kolejne zakupy lub, w uzasadnionych przypadkach, zwrocie gotówki. 

Jeśli naprawa wady (wymiana) jest niemożliwa, klient ma prawo do obniżki ceny lub całkowitego zwrotu gotówki, tym samym wypowiadając umowę. W takich przypadkach prosimy o wysłanie zapytania na nasz adres mailowy info@e-parfum.pl lub wysłać zgłoszenie poprzez formularz https://e-parfum.pl/skontaktuj-si-z-nami

Sklep poinformuje niezwłocznie o krokach dalszych (przyjęciu wniosku, pozytywnego rozwiązania lub odmowy przyjęcia reklamacji).

Sklep natychmiastowo reaguje na każdą skargę. Dobro klientów jest priorytetem. Z reguły decyzje zwrotną dotyczącą reklamacji, biorąc pod uwagę termin zgłoszenia defektu, Sklep wysyła nie później niż w terminie 7 dni. Można skrócić okres oczekiwania na odpowiedz, dostarczając tzw. pomoc niezbędną do szybszego załatwienia sprawy, np. wysyłając zdjęcia wadliwego produktu.

Sklep wysyła etykietę zwrotną do Inpost Paczkomaty na własny koszt, a po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i po sprawdzeniu zawartości, o ile będzie zgodna, zwraca całą kwotę na konto klienta. 

Procedura zwrotu jest jedna, jeżeli jest uciążliwa lub nieodpowiednia dla Klienta, należy zrezygnować z zakupu.