Płatność i dostawa
Metody płatności i dostawa.
1. Klient może wybrać dowolną metodę płatności i dostawy z opcji dostępnych na stronie Sklepu. Przed wysyłką zamówienia Sklep obowiązkowo poinformuje klienta o wybranej metodzie płatności i dostawie łącznie z podsumowaniem kosztów. Klient otrzymuje na maila podsumowanie z wybraną formą płatności. Jeżeli wybrana płatność Klienta jest «z góry» strona automatycznie przekieruje Klienta na stronę pośrednika płatności internetowych.
2. Możliwe metody płatności i dostawy są opisane w sposób przejrzysty. Nie realizujemy wysyłki przez innych przewoźników niż te, które są wyszczególnione na stronie sklepu.
FORMY PŁATNOŚCI:
BLIK
P24NOW
Przelewy online
Karty płatnicze
Apple Pay
Google Pay
Płatność przy odbiorze (pobranie)
FORMY DOSTAWY:
DPD
INPOST Paczkomaty
Nie realizujemy wysyłki przez innych przewoźników niż te, które są wyszczególnione na stronie sklepu.
3. Jeżeli z różnych powodów Klient nie odbierze paczki pobraniowej, Sklep zastrzega za sobą prawo do odmowy kolejnej wysyłki do Klienta.
4. Klient jest osobą w pełni świadoma i samodzielną by we własnym zakresie umówić się z kurierem po odbiór paczki. Przewoźnik zawsze podaje numer telefonu do kuriera w wiadomości mailowej w dniu doręczenia przesyłki. Sklep nie wykonuje usługi dostawy na konkretną godzinę. Klient jest zobowiązany poinformować o rezygnacji, jeżeli ten punkt jemu nie odpowiada nie później niż 24h przed wysyłką.
5. Dostawy do paczkomatów obejmują te same zasady co dostawa paczek kurierskich. Należy samodzielnie śledzić przesyłkę, sugerując się komunikatami ze strony przewoźnika.
6. Termin dostawy obejmuje do 3 dni roboczych. W niektórych sytuacjach, takich jak np. okres przedświąteczny, termin może ulec wydłużeniu do 7 dni.
7. Sklep nie realizuje usługi doręczenia paczki na sobotę oraz na konkretną godzinę. Klient samodzielnie umawia dostawę z kurierem lub zmienia sposób dostawy do paczkomatu.