+48 537 58 69 Opłata i Dostawa
top
58%

Versace Bright Crystal 90 ml edt (w)

Promocja
DARMOWA DOSTAWA
199.99 zl 479.00 zl ZAOSZCZĘDŹ 58%  

Supercena!

Do końca promocji
pozostało:

  • 01
    01
  • 00
    00
Dni
  • 12
    12
  • 11
    11
Godziny
  • 34
    34
  • 35
    35
Minuty
Sekundy
Versace
199.99 zl
479.00 zl
Opis

Bright Crystal - luksusowy i delikatny kobiecy zapach z serii kwiatowo-owocowych aromatów stworzony w 2006 roku przez Alberto Morillasa. Kompozycja jest bardzo wyrazista i kobieca, przyciąga i urzeka swoim wyrafinowaniem i kunsztownością. Zawiera świeże nuty kwiatów piżma, lotosu, piwonii, granatu, magnolii, uwodzi miłą wonią zapachów drewna i wiejskiej stodoły. Perfumy zamknięte są w eleganckiej buteleczce z designerską nakrętką. Flakon w kształcie kryształu podkreśla szlachetność, bizantynizm kwiatowego aromatu. Właścicielka perfum domu handlowego Versace jest nieziemsko urocza, łącząc w swojej naturze zmysłowość i siłę, stanowczość i kobiecość. Versace Bright Crystal sprawdzą się jako wspaniały prezent dla ukochanej.

Złap okazje:

Tydzień darmowej dostawy, promocja dotyczy każdej przesyłki!

 Średni czas realizacji od momentu złożenia zamówienia do max. 4 dni roboczych!

 Żadnych opłat dodatkowych!

 Możliwość przekierowania paczki na inny adres!

Obejrzyj zanim zapłacisz! Gwarancja oryginalności!


Główny kraj producenta: Włochy

Nazwa, lokalizacja producenta: "Eurotalia" S.R.L., 20900 Monza (MB) 17, Via Allrosassandro Pennati, Włochy.

Dom Mody Versace jest symbolem włoskiego luksusu na całym świecie. Pod znaną marką są projektowane, produkowane i sprzedawane wysokiej klasy produkty na całym świecie. W kolekcji Versace są gotowe ubrania i produkty prèt-à-Porter, biżuteria, akcesoria, perfumy, kosmetyki i wyposażenie domu. Wiodąca pozycja marki to niewątpliwie ubrania, zegarki, torebki, kosmetyki, akcesoria do wyposażenia wnętrz oraz meble, mające nazwę Gianni Versace. Są one prezentowane w międzynarodowej sieci handlowej, która obejmuje 81 butików w dużych miastach na świecie i 123 działy w sklepach wielorodzinnych i domach towarowych. Drugi kierunek jest skoncentrowany na zapotrzebowaniach młodych ludzi. Dla nich wyodrębniono nowe kierunki takie jak Versace Sport, Versace Jeans Couture i linia Versus. Młodzieżowy kierunek modnego domu Versace jest reprezentowany w 56 butikach i w około 1800 sklepach na całym świecie.


Data produkcji i okres trwałości wyrobów kosmetycznych są podane na opakowaniu zgodnie z wymogami obowiązującego prawodawstwa Unii Europejskiej.