Opis
Wyrafinowany i kunsztowny, zapach Crystal Noir z nutą orientu jest mistrzowskim klasykiem z domu perfumeryjnego Versace. Delikatne, szykowne i pożądane perfumy o nazwie "czarny kryształ" - to idealne ucieleśnienie charyzmy błyskotliwej, tajemniczej i zmysłowej kobiety. Kompozycja perfum odzwierciedla mistycyzm i tajemniczość. Na kompozycję perfum Versace Crystal Noir składają się słodkawe, orientalne nuty wraz ze szlachetnym, kwiatowym bukietem. Tajemniczy, mistyczny aromat urzeka, czaruje i przyciąga. W skład perfum wchodzą akordy tuberozy, gardenii, kwiatu pomarańczy, aldehydów, czereśni, bursztynu, kokosa, grejpfruta. Perfumy o pięknym designerskim kształcie w postaci czarnej szklanej butelki z nakrętką o fasonie rombu. Miła i pikantna woń perfum pasuje do każdej pory dnia. |
Złap okazje: Tydzień darmowej dostawy, promocja dotyczy każdej przesyłki! Średni czas realizacji od momentu złożenia zamówienia do max. 4 dni roboczych! Żadnych opłat dodatkowych! Możliwość przekierowania paczki na inny adres! Obejrzyj zanim zapłacisz! Gwarancja oryginalności! Główny kraj producenta: Włochy Nazwa, lokalizacja producenta: "Eurotalia" S.R.L., 20900 Monza (MB) 17, Via Allrosassandro Pennati, Włochy. Dom Mody Versace jest symbolem włoskiego luksusu na całym świecie. Pod znaną marką są projektowane, produkowane i sprzedawane wysokiej klasy produkty na całym świecie. W kolekcji Versace są gotowe ubrania i produkty prèt-à-Porter, biżuteria, akcesoria, perfumy, kosmetyki i wyposażenie domu. Wiodąca pozycja marki to niewątpliwie ubrania, zegarki, torebki, kosmetyki, akcesoria do wyposażenia wnętrz oraz meble, mające nazwę Gianni Versace. Są one prezentowane w międzynarodowej sieci handlowej, która obejmuje 81 butików w dużych miastach na świecie i 123 działy w sklepach wielorodzinnych i domach towarowych. Drugi kierunek jest skoncentrowany na zapotrzebowaniach młodych ludzi. Dla nich wyodrębniono nowe kierunki takie jak Versace Sport, Versace Jeans Couture i linia Versus. Młodzieżowy kierunek modnego domu Versace jest reprezentowany w 56 butikach i w około 1800 sklepach na całym świecie.
Data produkcji i okres trwałości wyrobów kosmetycznych są podane na opakowaniu zgodnie z wymogami obowiązującego prawodawstwa Unii Europejskiej.
|