Opis
Męskie perfumy Pour Homme Blue Label od Givenchy z Francji zostały wydane w 2004 roku. Należą do rodziny drzewno-korzennych aromatów. Zapach został stworzony przez perfumiarzy Iliasa Ermenidisa i Alberto Morillasa. Kompozycja perfum oparta jest na nutach bergamotki i grejpfruta. Nutami serca są kardamon, pieprz i lawenda. Nuty głębi: cedr i wetyweria. To nowa, relaksująca wersja Givenchy Pour Homme. Świeży, dynamiczny zapach dla osoby aktywnej, która kocha wolność. Zapach zachował swoją elegancję o nowym wymiarze buntowniczości. |
Złap okazje: Tydzień darmowej dostawy, promocja dotyczy każdej przesyłki! Średni czas realizacji od momentu złożenia zamówienia do max. 4 dni roboczych! Żadnych opłat dodatkowych! Możliwość przekierowania paczki na inny adres! Obejrzyj zanim zapłacisz! Gwarancja oryginalności! Kraj produkcji: Francja Producent: Lives S.a. 3 Avenue George 5, 75008 Paryż, Francja / Givenchy S.a. 3 Avenue George V, 75008 Paryż, Francja W połowie XX wieku francuski projektant o nazwisku Givenchy założył markę, która umiejętnie połączyła perfumy i linię kosmetyczną, a także ubrania i akcesoria. W 1957 r. opublikowano publiczności pierwszą linię perfum. Słynna amerykańska aktorka Audrey Hepburn przyjęła propozycję współpracy i tym samym zapoczątkowała wraz z projektantem narodziny specjalnego stylu - perfuzji od Givenchy. Stylowy aromat jest idealnym połączeniem zarówno glamour, jak i elegancji. Delikatny i wyrafinowany zapach L'Interdit, wydany w 1957 roku, położył początek całej linii. W tym samym roku marka Givenchy przedstawia kolejne perfumy kwiatowe Le De. W 1959 r. Linia męska robi wrażenie w linii zapachowej takiej jak: Monsieur i Wetiver. W latach 90. Givenchy porwał świat mody przez nieoczekiwaną prezentację zupełnie nowych aromatów, prawdziwą rewolucje w świecie perfumerii - całe trzy kompozycje damskie jednocześnie: Ysatis, Amarige i Organza. Płeć męska też nie została bez uwagi. Cały czas na topie są perfumy takie jak Xeryus i Insense. Wszystkie aromaty Givenchy ucieleśniają wyjątkowy styl marki - zmysłowość, glamour i elegancję.
Data produkcji i okres trwałości wyrobów kosmetycznych są podane na opakowaniu zgodnie z wymogami obowiązującego prawodawstwa Unii Europejskiej.
|