Opis
Ideały greckiej mitologii składają hołd okazałemu pięknu męskiego ciała, klimat antycznych rzeźb towarzyszy stylowi Domu VERSACE. Miłość, pasja, piękno i pożądanie to fundamenty koncepcji nowego męskiego zapachu od VERSACE. Eros to zapach dla mężczyzny silnego, namiętnego i pewnego siebie. Klasyfikacja zapachowa: świeży orientalno-drzewny aromat. Piramida zapachowa: mięta, włoska cytryna, zielone jabłko; nuty serca - bób tonka, kwiaty geranium, ambroksan. Nutami głębi są wanilia, wetyweria, mech dębowy, atlas i cedr virginian. |
Złap okazje: Tydzień darmowej dostawy, promocja dotyczy każdej przesyłki! Średni czas realizacji od momentu złożenia zamówienia do max. 4 dni roboczych! Żadnych opłat dodatkowych! Możliwość przekierowania paczki na inny adres! Obejrzyj zanim zapłacisz! Gwarancja oryginalności! Główny kraj producenta: Włochy Nazwa, lokalizacja producenta: "Eurotalia" S.R.L., 20900 Monza (MB) 17, Via Allrosassandro Pennati, Włochy. Dom Mody Versace jest symbolem włoskiego luksusu na całym świecie. Pod znaną marką są projektowane, produkowane i sprzedawane wysokiej klasy produkty na całym świecie. W kolekcji Versace są gotowe ubrania i produkty prèt-à-Porter, biżuteria, akcesoria, perfumy, kosmetyki i wyposażenie domu. Wiodąca pozycja marki to niewątpliwie ubrania, zegarki, torebki, kosmetyki, akcesoria do wyposażenia wnętrz oraz meble, mające nazwę Gianni Versace. Są one prezentowane w międzynarodowej sieci handlowej, która obejmuje 81 butików w dużych miastach na świecie i 123 działy w sklepach wielorodzinnych i domach towarowych. Drugi kierunek jest skoncentrowany na zapotrzebowaniach młodych ludzi. Dla nich wyodrębniono nowe kierunki takie jak Versace Sport, Versace Jeans Couture i linia Versus. Młodzieżowy kierunek modnego domu Versace jest reprezentowany w 56 butikach i w około 1800 sklepach na całym świecie.
Data produkcji i okres trwałości wyrobów kosmetycznych są podane na opakowaniu zgodnie z wymogami obowiązującego prawodawstwa Unii Europejskiej.
|